konstig dröm

Inatt drömde jag att jag hade en stor fux, han kallades Pelikanen men hette egentligen Amaretto (trots att Amaretto betyder svart). Han var en jättefin dressyrhäst som alla var avundssjuk på för han var så fin. Vi skulle träna för en superduktig tränare men jag missade tiden lite och var jättesen, stövlarna var skitiga, tränset spånigt och precis när jag hade beordrat alla i stallet att hjälpa mig med sadling osv fick jag amma Binning för han var så hungrig.

Vad betyder den här drömmen?

Kommentarer
Postat av: annika

ingen aning, men det låter lite stressigt. har du det mycket stressigt?

2006-09-30 @ 12:03:56
Postat av: annika

jag vet inte va de betyder, jag drömmer så konstiga drömmar ibland och tänker väl inte riktigt att de betyder nåt liksom. måste en dröm betyda något?

2006-09-30 @ 18:13:40
Postat av: Lotta

hmm... tyda drömmar är inte min grej. men den var väldigt intressant... ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback