min dag..

en alldeles vanlig dag.
Först var vi på kyrkans barntimmar, vi kom ungefär kl.10.30 eller så, mitt i fikat som vanligt. Det blir väldigt billigt med fika för mig eftersom jag alltid kommer precis efter frukost. Det var inte så många mammor med barn där, 4 st och en pappa förutom Binning och jag. Idag var det en jättekonstig mamma med som tyckte att hennes barn var jordens medelpunkt, hon typ ropade på barnet hela tiden så alla skulle kolla på henne (kändes det som iallafall), jag gillade henne inte.

Egentligen hade jag planerat att åka och hälsa på Kjell idag, men han var i Nyköping och då kändes det lite meningslöst att åka hem till honom och häcka.

Vi åkte upp till Eva och Lasse, hälsade på missarna för det var ingen annan hemma idag. Eva, Alex och Max kom typ 1 timme innan Binning och jag åkte till Solla och hälsade på. Jag hade världens tur och fick smörgåstårta, mums. Innan vi åkte därifrån betalade jag lite räkningar åt Solla med, hon har skaffat bredband nu, lyxigt värre.

Nu på kvällen har jag pratat med farmor och diskat, jag tänkte slänga mig i soffan strax, jag är trött och seg idag. Binning vaknar massor med gånger på natten nuförtiden, eller ja de senaste nätterna. Jag antar att det är tänder på g, men det hjälper inte min sömnbrist..

Kommentarer
Postat av: Helene

Stackare.. då kommer han bita dej snart. hihih..
I morgon börjar min utb.. =/ Jajaj.. hoppas allt är bra med er annars.. Jobbar Henke borta eller? Kram Helene o Oliver

2006-09-27 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback