News?

Idag har jag:
dammsugit
promenerat
klippt gräset + trimmat kanter

Igår målade jag, Henke rev hyllan och tog bort räcket för trappen, det var ändå så fult. Nu gäller det bara att fixa ett nytt om Binning nånsin ska få vara på övervåningen. Jag var faktiskt och hälsade på Carmensita i hagen igår och då träffade jag den gravida grannen också. Jag tyckte verkligen att hon såg gravid ut när jag såg henne i trädgården sist och det var hon också. Kul.
Henke kopplade in en av de nya bilbarnstolarna i volvon, så nu Annika har Binning modellen större på bilbarnstol (där var vi snabba va)! Vi var upp till Eva och Lasse en vända med + hade världens bråk (Henke o jag alltså), men det ordnade sig. Det blir så skönt efter att man har bråkat tycker jag, helt avspänt och det känns verkligen att man har "rensat luften". Löjligt uttryck menmen.

Just nu käkar jag glass och tänkte betala lite räkningar. Jag ska jobba på att bättra mig på bildfronten, men inte just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback