p-piller..

..eftersom två personer (läs mina kommentarer om du vill veta vilka) undrat om jag är gravid, så är svaret nej. Jag äter p-piller, det borde vara lugna puckar. Hoppas jag verkligen, om jag inte hade varit så trött hade jag nästan blivit lite nervös nu, men eftersom jag verkligen är supertrött så orkar jag inte bli nervös.

Fast jag har haft världens yrsel hela dagen idag, men jag har ändå jobbat. Det var det äckligaste hus jag någonsin varit i, men när vi åkte var det såklart skinande rent. Som ett slott faktiskt, fast utan alla murriga gamla mögel-möbler. Här känns det passande att påpeka att jag gillar gamla möbler, jag är verkligen inte ett fan av moderna grejer med "raka linjer" och sånt där. Men jag menar: äckliga gamla rockockomöbler som hundratusentals människor suttit i osv.. Man kan ju bara fantisera, sen när pesten kommer så är det för att den uppstått i bakterierna i alla de gamla möblerna på slotten.

Slut på den diskutionen nu, jag vet faktiskt inte vart den kan leda om jag ska fortsätta yra. Jag får säkert sitta uppe hela natten om jag inte passar mig.

Idag har Binning haft på sig sin Mowgli- och Baloo-body, de gråa jeansen från HM (jag veeeet att han alltid har dom, men dom blir aldrig smutsiga om nån undrar), röda PoP-strumpor och den lilla gubbkoftan som han fått av moster Sarah.

Yeye, imorrn blir det förmodligen Vreta-besök med Helené och Oliver. Jag har lovat Solla att hjälpa henne lite hemma hos henne också, eftersom hon har problem med ryggen just nu och det är såklart att man hjälper en vän i nöd. Hon kan säkert gulla med Binning under tiden.

Seriously! Nu måste jag läsa alla superviktiga bloggar som jag läser varje dag:
Lotta, Ida, Helené, Ebba, Sonjas och Annikas. Så det så och sen måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback