Slappt

Idag är det mest slappt som gäller. Eller ja, jag försökte sova till kl.10, Binning försökte (och lyckades) väcka mig från kl.8. Han är verkligen supersöt, men när han drar i mitt undre ögonlock medans jag försöker sova då infinner sig en viss tvekan.

Nu är vi uppe hos Eva och Lasse, vi har hjälpt Eva med handlingen idag + lagat mat. Köttfärslimpa (en ny favorit uppenbarligen) idag med rårivna morötter i. Mums, gott förstås! Framöver kommer Henke hit, han ringde för en halvtimme sen ungefär och då var han i Åtvid. Lasse är på ingång snart med, han trodde att han hade feber.

Idag har Binning på sig en söt ljusblå body med u-båtar på från Sarah, de grå HM-byxorna från
Camilla och rödrutiga strumpor från Camilla. Som jacka har han haft den bruna, turkosa och oranga tröjan han fick från Bert, Kerstin och Sigrid i doppresent, den är så bra för den är stor och har luva = Binning behöver ingen mössa.

För övrigt äter jag mjölkchoklad med daim i, det rekommenderar jag, om du har svårt att välja godis nån dag.

Nu ska jag surfa runt på det snabba bredbandet, ajöken!

Kommentarer
Postat av: annika

du har möjligtvis inte tanjas bloggadress?

Postat av: Ida

Jag är på bättringsvägen iaf, det känns bra nu mest retsam hosta. Jaa, jag satt också och tittade och letade efter nå Hedemorabor men icke, dom är nog för fega att ställa upp också, vet att dom sjunger kast kanske :) Hoppas allt är bra med er och härligt att dopet gick bra! kram

2006-09-07 @ 23:09:44
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback