TJHOOO!



Jag fick jobbet på IKEA!!

Jag är så glad! V. 40 börjar utbildningen.. Binning och jag firade med lite havregröt från Nestlé, Binning tyckte att den gick att äta om man fick ha skeden i munnen hela tiden. Han åt kanske 4 fulla skedar och kanske lite till, om han fick i sig nånting innan han fick skeden i munnen. Sen tänkte jag att det kanske var bra för den lilla magen att vänja sig med lite gröt i taget.

Annars har jag målat idag, 3 väggar i hallen på övervåningen är numer vita och det är ett helt annat ljus. Ljust och skönt, varken lampor eller solljus har nåt in i det här hörnet förut så det var verkligen ett underverk att det blev ljust där.. Nu har jag massa inspiration att måla resten också, men det blir förmodligen mer målning på fredag. Imorgon ska vi med Eva till IKEA och köpa barnstol och barnskålar till gröten + handla efteråt. På kvällen kommer Kjell också.

Nyss var jag på betet och satte på Carmensita grimman, hon tvärvände när jag kom förut men då kunde jag inte jaga efter henne eftersom jag hade Binning i vagnen vid grinden.

Madeleine var hit och hälsade på nu på kvällen också, det var trevligt även om vi var rätt så sega och kanske inte så roliga att umgås med..? Det var kul att se henne iallafall!


Kommentarer
Postat av: Ida

grattis grattis grattis till jobbet! De komme säkert gå kalas bra :)

Postat av: Sara

Grattis till jobbet! :D Ikea rockar ju :P

2006-09-20 @ 20:55:43
URL: http://nooby.blogg.se
Postat av: Helene

GRATTIS! Vad kul.. blir det heltid eller? Vart skall Binning vara? Allt bra annars? Ja skall på intervju på fredag.. hihih.. Vi MÅSTE åka till Vreta nästa vecka, eftersom vi kanske båda två skall börja jobba nu! eller hur.. =) Hälsa familjen... Kramar..

2006-09-20 @ 22:12:17
Postat av: Camilla

Hej sis!
gratuelerar så myclket :) nu väntar ja på att du ska fixa in mig ;) haha! sovis! :)

2006-09-20 @ 22:14:37
Postat av: Lena

Stämmer in i grattis-kören här! jättekul ju!

2006-09-21 @ 13:28:48
Postat av: Lotta

weee!!! arbetskollega ;0) GRATTIS!
personalfest den elfte november - skriv upp!!! =0P
när börjar du?

2006-09-21 @ 16:54:15
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet kram

2006-09-21 @ 20:08:59
Postat av: annika

grattis till jobbet! va kul! jag har inte varit inne på datorn på ett tag, så jag grattar lite i efterskott! var på ikea ska du jobba? kram

2006-09-22 @ 07:09:30
URL: http://baluba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback