trött och sjuk

Jag fick precis världens hjärtklappning och blev helt andfådd bara av att gå uppför trappen. Det känns inte ok, jag har lovat Solla att jag ska följa med och städa imorgon, hoppas det fungerar om inte annat får jag väl åka hem tidigare. Jag är helt yr också.

Idag har tv:n pajjat, det bara knäppte till och sen försvann bilden. Obehagligt och konstigt.
Annars har jag:
* diskat
* lagat mat: lax och potatis
* handlat (mest godis faktiskt)
* ringt Kjell (borde gjort det för flera veckor sen)
* tvättat
* börjat läsa i Jan Guillous senaste bok "Madame Terror", den är bra och spännande.

Snart vet vi vem som vunnit valet.. Spännande! Jag hoppas verkligen att det blir lite nytänk i landet oavsett vilka som vinner..

Igår bytte jag gardiner i vardagsrummet, nu är det gula spetsgardiner med vita rosetter om. Jättefint och romantiskt, jag tycker mer om upphängningen för varje gång jag ser den faktiskt.

Om jag kommer iväg och städar imorgon har jag tänkt att jag ska köpa en hink med vit färg också, målning planeras i hallen på övervåningen, det är mörkt och trist med snedtak och allt i trä. I första hand ska väggarna målas och sen får vi se hur det blir. Jag kan tänka mig att måla taket också för att det ska bli ett ljust och trivsamt rum, även om det är helt omöjligt att möblera.

Nu har hjärtklappningen gått över, nu är jag bara yr och mår illa med. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Sonja du vet

är du gravid?

Postat av: Camilla

Hej!
Jag kan rekommendera att måla taket! har precis grundmålat mitt tak, och detk ommer bli kanon känns det som! ska grunda igen imorgon och sedan måla.. har gått bra!
Hoppas du mår bättre snart! kram!

2006-09-17 @ 21:11:18
Postat av: annika

tänkte desamma, kanske är det nåt som växer i magen? de brukar ju va sånna symptom då.. ;-)

2006-09-18 @ 09:25:19
URL: http://baluba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback