Lite kalasbilder!

                       
   
Bild 1: Binning skuttar fram på sin rosa hopphäst (present från Cissi och Arvid). Det är som en hoppboll fast en häst istället, man får hålla sig i öronen.

Bild 2: Maaaassa ballonger, det är ballongerna som gör kalaset. Jag, Sarah och David fick blåsa i en timme ungefär. Camilla ryckte in och räddade situationen genom att åka och köpa snöre till ballong-knippena.

Bild 3: Födelsedagsbarnet i egen hög person. Han är fin i skjorta (present från mormor).

Bild 4: David hjälper Binning att öppna presenter, i den här var det en lastbil.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilket kalas :)Blev han nöjd och glad?

Postat av: lotta

hey! såg precis att du lagt ut annons om medryttare till dina hästar! =0) synd att jag inte har körkort =0( jag är lite sugen på att rida lite. men det ligger lite väl långt bort för mig då, och jag kommer ju inte vara kvar här i höst...
har du fått några intresseanmälningar?

2007-04-18 @ 01:11:17
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Fia

cattis, vart har du tagit vägen?

2007-04-19 @ 10:52:04
URL: http://www.fiaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback