Morgonpigg..?

Idag gick jag upp på toaletten (viktig info, jag vet) klockan var då 5.55 och sen tänkte jag att om jag la mig i sängen igen skulle jag ju såklart sova bort halva dagen. Alltså åt jag frukost och åkte till stallet, det är underbart att rida tidigt på morgonen. Det känns som att man är helt ensam i världen med bara djur och natur vakna samtidigt. Och hundmänniskor förstås.

Igår fick Binning ett roligt paket från sina mostrar Camilla och Sarah. 4 t-shirts och massa strumpor. Jättefina saker! Idag har han på sig en svart pirattröja från HM. Det är ett piratskepp, en papegoja m.m.

Idag ska jag jobba långpass: 12-20.30 det blir säkert jobbigt, men jag får tänka på att jag tjänar fetmycket pengar!

Nu ska jag lägga ner internet och läsa lite i "Trädgård & Blommor" (jag köpte både den och "Drömhem & Trädgård" igår - lyx) innan jag ska in till Ikano före jobbet. Min käre son hade sönder mina solglasögon här om dagen så ni skiner solen hela tiden. Jag ska kolla efter ett par flipflops också + ett miniväxthus på IKEA. Vi får se om det blir nån bloggning om inköpen.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback