Update

Nu är vi uppe hos Henkes päron, jag passar på att sitta här och uppdatera mig på alla roliga bloggar som jag brukar läsa varje dag. Det är trist att inte ha någon dator hemma måste jag säga, men vi får se när vi har råd att skaffa en ny, vi vill ha en bärbar nu om det inte är så att vi får en gratis förstås. Då tar vi emot en stationär dator också.

Den nya kaninen är svart och korthårig = inte så mkt pälsvård i framtiden och det är skönt. Sen heter hon Titti-Torkel, för det var en hon.. Henke ville absolut att hon skulle fortsätta heta Torkel, men jag hade ju tänkt att hon skulle heta Titti om det var en hon. Så nu blir det ett konstigt dubbelnamn. Binning kan säga Titti och det är skoj om han vet vad hans kanin heter.

På morgonen idag var vi förbi Solla där jag fick jättemånga (typ 25) pelargonsticklingar, kul! Nu ska här odlas pelargoner. Jag har ju en vision om att bara ha pelargoner i köket, fast å andra sidan är det aldrig direkt sol där. Vi får väl se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback