Älskade lilla Binning..

.. sluta dammsug nu är du snäll. Jag troddde att jag var smart när jag satte igång dammsugaren och lät honom dra lite i den, men nu vill han inte sluta och jag får huvudvärk av ljudet. Ajaj. Nu leker han att dammsugaren är en häst istället, skönt på två sätt! Ett: han har roligt och två: han kan galoppa på den istället för att ha mig som häst.
Pust, det blir jobbigt i längden att galoppera omkring på hela nedervåningen med 12-15 kg på ryggen. Jag vill inte vara en tråkig häst som bara skrittar heller. När jag inte orkar mer rullar jag av honom på soffan, han skriker av skratt. Jag är en sån bra mamma som gör honom så glad. Hehe, med risk för att bli liiite självgod.

Idag är väl tanken att jag ska komma iväg och rida igen, vi får se hur det går med det. Annars hade jag tänkt att vi skulle ut på en promenad alldeles snart, med Binning i vagnen förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback