Dagis igen, suck.

Jepp, idag var Binning mest själv, jag fick sitta i personalens typ vilo/ kapp-rum och hänga. Det var skittråkigt. På måndag ska jag åka hem, jag är ändå bara ett telefonsamtal bort och det tar 5 minuter att köra ner om det skulle vara nånting. Skönt skönt skönt! Då kan man kanske få nåt vettigt gjort, eller åka och rida kanske? Fast det känns som lite skolk men varför inte passa på? Jag kan rida på gräset i vår lilla "hemmapaddock", om dom ringer kan jag kasta in henne i stallet och sen åka iväg. Hmm, tål att tänkas på.. Jag är verkligen ridsugen nu när jag tänker på saken. Jag kanske hinner rida en svängom imorgon innan jag ska hjälpa Solla att köra bröllop.

Just nu sover B i vagnen ute och jag har hängt lite tvätt, läst alla dom vanliga bloggarna. Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på nu, jag är trött och omotiverad. Jag kanske skulle lägga mig och sola lite. Hmm hmm. Vi får se, som med allt annat.

Ikväll ska jag jobba ett extrapass jag fick igår eftersom jag gått hem massor den här månaden. Förra månaden kändes det som att jag nästan inte jobbat nånting, men ändå fick jag ut 7200 ungefär. Skönt! Herregud när Ava Estelle(får vi hoppas) kommer innebär det att jag kommer få ut kanske 5000 i månaden i föräldrapenning och hur faaan ska vi klara oss då? Det blir till att börja jobba extra dagen efter förlossningen förmodar jag. Suck. Eller vinna mycket pengar på triss. Jag gillar det sista förslaget bäst om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: annika

vadå? är du gravid igen??????

2007-08-24 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback