Försvunnen och upphittad

Igår på dagen slarvade Binning bort Henkes bankdosa. Jag tänkte inte på att Binning tog den, eftersom han alltid lägger allting på golvet precis brevid datorn när han tröttnat på dom igen. Men inte den här gången. Jag letade och letade och sen orkade jag inte leta mer. På kvällen när Henke såklart skulle ha sin dosa letade både han och jag massor, men vi kunde inte hitta den. Henke var jättesur medan jag menade att den inte kunde vara så långt borta. Och nu hittade jag den precis! Den låg under tangentbordet. Jag sa ju att den inte var så långt borta!

Kommentarer
Postat av: annika

=) jag känner igen de där med bankdosan. de har hänt flera ggr att nora slarvat bort den, och vi med förresten. men än så länge har dosorna alltid kommit fram igen.

2007-08-15 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback