JÄVLA, äckliga unge!!

Jag hatar den där äckliga,bortskämda snorungen vi har inskolning med. Det är bara "mitt, mitt, mitt" eller "min, min, min" och "jag hade den först".BLÄ! Jag tål inte att vara i samma rum som henne och eftersom det är föräldrarna som skapat monstret avskyr jag mamman också (det är hon som skolar in).

Men annars är det helt ok. Vi är uppe hos Eva och hälsar på, hon ska vara barnvakt medan jag jobbar sen.

Nu ska jag ta och rensa kantarellerna som Eva plockat till oss, tack för det!

Kommentarer
Postat av: annika

ha ha ha! ja ibland kan man verkligen tycka illa om otrevliga odrägliga ungar. och självklart tycker man alltid att sitt eget barn är bäst =) de där me inskolning, jag känner inte att vi har varit där i onödan, vi har inte varit med nåt alls nu den här veckan, bara i måndags 10 minuter. sen har vi bara lämnat o hämtat. gör dom inte så på ditt dagis med, att de säger att ni kan gå om de ser att det inte är några problem? på vårat dagis e de väldigt individuella. o nora e den som bryr sig minst. imorrn ska hon sova på dagis. de går nog bra de me, de e ju många andra som har sövt henne så de e nog inget.

2007-08-22 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback