Konstig magkänsla

Nu sitter jag här hemma, alldeles alldeles ensam. Binning är på dagis och jag behövde bara vara där en timme idag. Det är så konstigt att komma hem till huset när allt är precis tyst, ingen liten Binning som springer omkring och slänger leksaker omkring sig. Jag saknar honom!!! Han brukar alltid vara med mig om jag inte jobbar, annars är han precis utanför med Henke eller nånting sånt ju.

När B och bäbis flyttat hemifrån ska jag skaffa massa hästar och hundar som kan väsnas och ta upp all min fritid. Henke kanske kan få lite tid också, om han inte hunnit skaffa sig massa bilar och moppar. Vi får väl se!

Framöver tänkte jag att jag skulle ta tag i det enorma berget med disk och sen kanske, kanske gå en promenad.

Kommentarer
Postat av: Helene

Haaalllooj! Hur är det med Familjen o magen? O med Cattis choklart!? ;)Hoppas allt är bra. just nu har ja precis kommit hem från jobbet, väntar in min son som e på grillkväll med sin kusin.. :P Måste ta o höras o ses snart.. Kraaamm

2007-08-27 @ 18:19:41
Postat av: annika

visst får man behålla sin sgi man haft med första barnet om man är gravid på nytt inom första barnets första 21 månader? binning e väl inte 21 månader?

2007-08-28 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback