Konstiga drömmar

Jag drömmer om en hemsideadress, eller om jag alltid kommer ihåg den väldigt väl precis innan jag somnar. Då tänker jag att jag måste komma ihåg att kolla upp den imorgon, men nu har jag inte en aning om hur den var. Konstigt. Sen drömde jag om en kille som hade en superhjälte-pappa (men det visste han såklart inte om eftersom pappan dött när han var liten) och nu hade elakingarna tagit över världen (drömmen utspelade sig i Norrköping, undrar varför)? Aja, den här killen fick iallafall lov (= måste på dalmål) att ta tag i problemet och rädda världen från elakingarna.
   Det var väldigt konstigt och futuristiskt, t.ex. åt man inte utan man tankade i sig en näringsdosa en gång om dagen, vanligtsvis på natten när man ändå låg ner eftersom man måste stänga av sig under tiden. Det var en kvinna som skulle fylla på sin energi, men då kom elakingarna och drog loss energigrejen innan hon var tillräckligt påfylld och då dog hon inte, men hon svävade liksom runt, kroppen var som ett skal och hon kunde tänka, men inte göra nånting. Obehagligt. Jag tror att det slutade bra sen. Fast jag kommer inte ihåg slutet.


Kommentarer
Postat av: annikapannika

NEJ VA KUL! jag blir så avis... vill oxå men måste måste måste plugga klart först. när är de dax??? gu va roligt!!!!! =)

2007-08-25 @ 11:00:44
Postat av: annikapannika

NEJ VA KUL! jag blir så avis... vill oxå men måste måste måste plugga klart först. när är de dax??? gu va roligt!!!!! =)

2007-08-25 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback