Regn

Idag har det varit superkvavt hela dagen på IKEA, det är väl lite dålig luftcirkulation där också eftersom huset är byggt för 30 år sen och då hade man inte riktigt planerat för den mängd med kunder som vi hade idag. Det gick ok att jobba iallafall, men jag är helt slut nu. Var inte ens sugen på kvällsmat.

Jag har iallafall tagit en dusch och sen har jag klippt den sista gräsmattan som var kvar att klippa. Skönt att ha det gjort, vi missade ju den förra gången eftersom det regnade hela tiden då med. Nu började det regna när jag hade ungefär hälften kvar men jag klippte klart ändå, annars blir det bara dumt.

Nu ska jag käka lite godisbläckfiskar och sen ska jag hoppa i säng! Min underbara lagade säng, inatt kanske jag slipper ligga som en idiot och få ont i ryggen. Hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: sarah

hur har du det på tisdag då? kanske kan träffas och ta en fika eller något? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback