Sååå trött.

Nu igen. Jag ska nog gå och lägga mig nu tror jag.

Idag har jag varit med Solla och kört bröllop med häst och vagn. För en gångs skull hade vi gott om tid, selarna var putsade, hästarna badade och vagnen tvättad när jag kom strax efter 12. Jag borstade hästarna och fixade med Jaanas skor (hon har utanpå-skor) medan Solla fixade vagnen (blommor skulle på). Vi hann t.o.m. fika innan vi åkte, vilket måste vara rekord! Annars brukar vi aldrig hinna äta nånting, jag är alltid jättehungrig när vi kommer tillbaka efteråt. Det gick bra att köra brudparet också, min hatt blåste av och ut på en åker men vi plockade upp den sen. Det var blåsigt värre men ändå rätt varmt.

Sängen. NU!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Läste o såg att du är gravid igen. När kommer Binnings
syskon? :) Hur går det med honom förresten? Ska du läsa vidare eller nåt? Jag håller mig kvar i Skara o jobbar, pluggar o grejer med hästarna. Kram

Postat av: annika

får man anlita er när jag övertalat min sambo att ingå giftermål? jag har inte fått honom till o ens förlova sig så de lär nog dröja innan de blir dax...... =)

2007-08-26 @ 13:13:37
Postat av: annika igen

förresten kommer jag ihåg den där tröttheten som la sig som ett grått täcke över hela mig när jag va gravid i början. sen när man väl kom ur den fasen till o må-bra-gravid så va de så himla skönt.... jag vill va gravidtjock igen, men jag vill skippa illamåendet, krampande ben, halsbrännan, fläskheten jag drog på mig o allt annat dåligt. har du mått mycket illa? när va de dax förrresten?

2007-08-26 @ 13:16:43
Postat av: Tanja

Okej! Spännande. Här väntar du ditt andra barn o jag har inte ens hunnit "planera" barn nummer ett :) Jag hoppas komma in på min utbildning hösten -08, tills dess pluggar jag ma B, ma C, tentar upp gymnasiebetygen, jobbar, tränar hunden, jobbar med hästarna o så. Så jag har fullt upp :) Okej, det är ju ingen idé att plugga om man inte vet vad man vill göra. Jag vill in på SLU i Skara o plugga etologi o djurskydd iaf. Kramar

2007-08-26 @ 22:51:53
URL: http://tanja.mejlamej.nu
Postat av: annika

förresten kom jag på att om du vill jobba mer, varför inte inom omsorgen osv? jag gick till servicehuset här i närheten hösten 2004, o sen dess har jag fått massor med jobb. de e mycket helger o kvällar, vilket ger bra ob. vi har inga tunga ärenden nu, men de kan va jobbigt om man e gravid. en tanke bara, som jag tänkte att jag skulle tipsa om! ;-)

2007-08-27 @ 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback