Slut

Guuud vad trött jag är, jag ska strax stupa i säng. Men först en liten uppdatering om kvällen. Det blev såklart diskat och fint, sen hittade jag den saknade delen till skurhinken, alltså blev golven skurade också. Hurra, det är så skönt att gå på nyskurade golv. Rent och härligt! Efter det målade jag ytterdörren till gästis "skåneblå", vilket innebär att alla påbörjade ytterdörrar är klara och nu är dörrarna färdigmålade för iår. Det är bara dom där jävla sofforna kvar att måla två gånger till, men jag tänker fortsätta förneka dom, om jag har tur kanske det blir soligt och fint i helgen.

Henke och Binning klippte lite gräs medan jag målade och när jag hade målat klart var det dags för Binning att ta sitt kvällsbad. Henke fixade det och jag klippte klart alla gräsmattorna, skönt! Det får bli trimning imorgon eller i övermorgon, vi får se. Det bästa av allt var ju att jag blev klar kl.19.50, precis i tid för att hinna se Söderläge. Nice!

Nu: sängen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback