Städa på 1 och 2

Egentligen skulle jag vara på jobbet just nu och säga "hej tack och 23,50 tack" men det fanns ingenting att göra så jag fick i princip vända direkt i dörren. Lite trist eftersom Anna skulle jobba, hon är trevlig och rolig att prata med. Vi träffas sällan, vi går jämt om varandra och så även idag.

Istället fick jag åka hem och börja städa. Hittills har jag tvättat, hängt tvätt, plockat undan (massor, som vanligt), dammsugit nedervåning och nu tänkte jag diska eftersom jag inte kan hitta själva urvridningsdelen till skurhinken.

Ikväll ska vi klippa gräset + trimma alla kanter. Henke tycker att det är onödigt eftersom grannhuset ska ha visning i helgen och då vill vi framstå som sluskar så ingen ska vilja bo brevid oss. Men jag fick sätta ner foten för det ser faktiskt för jävligt ut med allt gräs ute. Det är nästan aldrig tillräckligt bra väder för att klippa heller, alltså måste vi passa på idag!

Back to business, innan Henke och Binning kommer hem och upptäcker mig här. Hehe.

Kommentarer
Postat av: annika

ibland undrar jag om de har med åldern att göra, att vi som e unga mammor har barn som är mer frigjorda från oss. jag tycker de känns lite så. andra barn med mammor 35+ känns mer mammiga. va tror du om det? jag kanske yrar....

2007-08-22 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback