Varför..

..svarar ingen när jag ringer? Va?! Skit samma egentligen, men när man väl tar sig lite tid för att ringa och bry sig lite, då passar det minsann inte. Haha, jag låter verkligen bitter, men jag menar det inte seriöst.

Idag har jag jobbat 12-16.55, Binning var hos Solla. Nu har vi precis käkat, ni kan säkert gissa vad det blev till kvällsis idag. Ikväll blir det nog lugnt, det går inget bra på tv så det blir nog sängen tidigt ikväll igen. Kanske en kvällspromenad först, igår gick jag en sväng på kvällen. Sollas dotter, Maria, går en promenad varje dag och hon är smal och vältränad. Just nu får hon vara min inspiration! Synd bara att det är så kvavt hela tiden tycker jag.

Annars har jag sett till att skicka iväg ett kort till en liten tjej som fyller 2 på måndag, får se om det kommer fram i tid (tror inte hon läser bloggen)..

I helgen blir det mest jobba (11-18 lörd och 12-18.30 på sönd) hoppas på regn i Linköping= mycket att göra, men sol i Fornåsa till Binning och Henke. Kjell skulle komma ikväll eller imorgon och slå på Carmensitas tappsko också. Jag tyckte att det kunde vänta till nästa vecka, men det kunde det minsann inte sa Kjell. Jag måste komma igång och rida igen tycker han. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback