Yeye

Idag är en helt underbar dag! Jag älskar att vakna till solsken, även om det var lite svårt att se det eftersom rullgardinerna var nere. Men jag såg att det var sol och pallrade mig upp kl.9, jag är så oerhört trött just nu.
Jag har dammsugit hela nedervåningen, plockat undan massa saker, startat en tvättmaskin och när den är klar kan jag hänga tvätten ute. Hurra! Jag har tänkt tvätta hela dagen, hoppas allt hinner torka, det är så trist när man måste ha all tvätt på tork i vardagsrummet.

Framöver (alltså riktigt riktigt snart) ska jag göra en skink- och ostpaj. Jag är jättesugen på det, så mums!

Kommentarer
Postat av: sarah

ja men det skulle nog vara något, slå oss en pling när du slutat så kommer vi på något. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback