Böcker!

Nu läser jag en serie som heter "De fem utvalda" eller nånting sånt. Han som skrivit den, Anthony Horowitz, har typ skrivit manus till Morden i Midsomer också (han var inblandad där på nåt sätt). Det är spännande och intressanta böcker, fast det är en ungdomsserie så det går rätt snabbt att läsa. Tyvärr har jag bara de första 3 böckerna och dom kommer från biblioteket i Hedemora, måste ringa mamma och höra om de har de sista två eller om dom inte kommit ut ännu. Jag läste första boken, "Korpens Port", igår och idag håller jag på med "Ondskans Stjärna".

Men nu ska jag baka pepparkakor av den sista degklutten (ungefär halva satsen). Jag måste prova mina nya fina mått, förra gången var det inte så inspirerande eftersom jag knappt hade några mått. Men nu ska det bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback