Citat

"jag hoppas på ett jättebra år 2008. Jag hoppas att min bebis i magen föds till en frisk liten människa och att det inte blir alltför jävligt med två ungar." från Annikas blogg. Det hoppas jag också och sen ska vi införa lördagsgodis nu (nyårslöfte). Och lördagschips och lördagsläsk. Alltså bara snask och läsk på lördagar, inte att allt är obligatoriskt varje lördag..

Imorgon tänkte jag åka till IKEA och Ikano. Jag har flyttat in i min garderob nu och rensat ut alla Binning gamla kläder = mycket tomma ytor.. Han fick lite kläder i julklapp men inte så mycket som jag hade trott faktiskt. Så jag ska kolla rean åt honom och på IKEA tänkte jag köpa några förvaringskorgar, ett litet bord till Binning och några lampor. Det kommer väl uppdatering i bloggen imorgon skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: annika

=)

2007-12-27 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback