Dagens shopping!

IKEA: två vita plädar (till soffan), två lampor, glödlampor, doftljus (vanilj),  sängkläder till Binning, en stor låda med lock (till sängkläder m.m.), ett litet lack-bord till Binnings små stolar. Jag ska göra iordning en liten pysselhörna till honom där han kan sitta och rita m.m.

HM: två huvtröjor (en brunrutig och en grön med Tiger på), ett par bruna byxor och ett par mörkblåa, en blå pikétröja med skjortkrage innanför, två polotröjor: en rosa och en brun med smala rosa ränder. Och sist men  inte minst: en svart tröja med en rosa My Little Pony på. När jag visade den för Binning sa han "ha" och klappade sig på magen. Första starka reaktionen på kläder från honom. Vi får väl se vad Henkes reaktion blir, inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, han blir säkert sur. Men jag anser att en riktig man kan bära allt! Och jag hatar att begränsa mitt barn ifråga om kläder bara för att de enda färgerna som finns på pojkavdelningen är blått, grått, brunt och grönt betyder det inte att det är de enda färgerna han kan använda.

Åhléns: 6 små pepparkaksformer och fem stora: häst, gran, klocka, stjärna m.m.

Sist men inte minst var vi till Apoteket också, där köpte jag mer järntabletter och Folsyra så det räcker hela graviditeten + lite efter. Skönt att ha hemma..

Nu ska vi snart åka hem, är hos Eva och Lasse nu. Vi har fått låna tvättmaskinen och tvättat snart 2 omgångar.. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Klart barnen ska kunna ha på sig vilka färger som helst!
Har själv en dotter på 1 år och hon har ganska mkt mörka kläder, men oxå ljusa färger.
Tycker det finns så lite kläder att välja på till killar! Hoppas graviditeten går bra!
kram Agnieszka med Nova

Postat av: Sandra Lindell

Halo!! Glömmde du av mig eller????

2007-12-27 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback