Daimglass

Nu måste jag strax kila ner till min daimglass, den var stenhård nyss och det vore ju bra att få loss en sked eller två så man kan käka lite. Idag har jag jobbat jättelänge, skönt att jag orkade med det fast egentligen orkar inte kroppen med att jobba så pass länge. Har jättemycket sammandragningar nu och ont i ryggen. Menmen.

Igår läste jag "Tyskungen", den var verkligen jättebra, den också.. Hehe. Det är nog den jag gillar bäst av Camilla Läckbergs böcker. Nu måste jag bara hitta "Olycksfågeln" också och sen tror jag att jag har läst alla hennes böcker. Hoppas det kommer en ny snart.

Imorgon kommer Eva och är med Binning så jag kan baka o greja inför kalaset på torsdag. Gött med kalas :) Binning ska få spruta imorgon förmiddag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback