Julklappar

Följande är klara: Camilla, Sarah, David, Binning, nästan Henke, Obelix, farfar, farmor, mormor. Tror att jag har lite koll nu, ska skriva en ny köplista framöver och se hur det blir med allt. Först måste jag få föräldrapenning innan det blir några mer julklappar eftersom pengarna nästan är slut och Henke kommer få en riktig skitlön i december.

Jag har slagit in julklappar i säkert en timme, medan Binning sov i bilen. Idag har vi varit på Ikano-huset och ÖB. Imorse var vi på möte på IKEA först, Binning uppförde sig helt ok förutom att han sprang bort till julgrejerna hela tiden när vi var i kassalinjen och kollade.

Nu måste jag hjälpa Henke att laga 240:n!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har inte köpt nåra julklappar typ :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback