Koll på läget?

Har precis käkat smörgåstårta till lunch, idag igen. Det är gott! Annars har jag diskat, hängt tvätt och tvättar ännu mer. Ska väl börja försöka få nån ordning där nere snart. När Henke kommer hem får han bära in bord och stolar..

Hmm.. Det innebär att jag kan slappa ett tag, tror jag, och börja med tårtorna vid kl. 15 eller nåt. Gött! Vad ska jag hitta på nu..? Vill gärna ha en bok eller nånting att läsa om jag ska sitta still, annars blir jag kanske fast här tills B vaknar? Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis på födelsedagen!

2007-12-06 @ 13:21:17
Postat av: Ida

Hipp hipp hurra på din stora dag! Hoppas du haft en utmärkt dag och att allt är bra med er! kram

Postat av: annika

grattis i efterskott. hoppas du hade en fin födelsedag ( med åtminstone lite vila....)

2007-12-07 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback