Pepparkaksdeg!!

Jippie! Idag har jag gjort pepparkaksdeg efter vårt jättegamla recept. Hittills har 5 generationer bakat efter det här, men om jag ser till att Binning käkar lite deg imorgon så blir det 6 generationer! Coolt.

Degen är absolut godast, men det ska bli några pepparkakor också har jag tänkt. Solla skulle ev. komma och fika på torsdag och då sa jag att det skulle finnas pepparkakor.. Det blir till att stå sitt kast. Det enda som är lite trist är att vi inte har särskilt roliga former, jag har för mig att jag har köpt en häst-form nåt år, men kanske inte. Jag måste köpa en iallafall, just nu har vi typ 5 olika och det känns lite väl lite. Det kommer bli trist. Men om det blir trist behöver jag inte göra mer utan då kan jag käka deg istället. Nice!

Imorgon 8.30 blir det MVC..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback