Presenter!

Hurra, jag älskar presenter. Igår fick jag: pengar, presentkort (IKEA och Ikano), Britneys senaste skiva, stövlar. Idag fick jag Body Butter med olivdoft, de sista två böckerna i "Sagan om klanen Otori", trisslotter och ett urgulligt halsband. Av pappa och Camilla ska jag få presenter när vi kommer upp på jul. Kul att ha det att se fram emot också!

Idag har jag köpt en lång grå kofta som också kan användas som klänning (den går alltså ner och täcker hela rumpan ordentligt, jag vill inte gå omkring halvnaken), två par gråa leggings i olika nyanser, en grå- och vitrandig tröja. Allt från HM, en riktig toppenaffär.

Efter jobbet handlade jag två kuddar och 2 ramar på IKEA för presentkortet jag fick där. Det var 50% på kuddar för sortimentet skulle tydligen bytas ut, då är det bäst att passa på. Ramarna var nedsatta från 99:- till 39:- det kändes lite prisvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback