Skåp- jubel!

Ni vet skåpet jag har tjatat om i evigheter.. Nu har jag köpt det!! Eller fått det också, mamma gav mig halva i julklapp. Jag hittade det på fyndet för knappt 1200 och då var det utan den där metallgrejen ovanpå, som vi ändå måste ta av eftersom vi har så lågt till tak i sovrummet. Great! Just nu ligger skåpet i bilen, vi ska väl bära in det när Henke kommer hem, tror att han slutar kl.14 idag när bygget stänger, vi får se.

Jag önskar mig ändå presentkort på IKEA i julklapp, för jag måste köpa massa lådor och korgar jag kan ha i skåpet. Och stora stora plastlådor vi kan ha på övervåningen. Det ska vara dom med lås till så inte B kan sprida ut alla saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jaha. vad har ni mer fixat/bestämt som jag inte vet om
?

2007-12-14 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback