Vad hände med tidsuppfattningen?

Imorse lämnade jag B på dagis och åkte mot jobbet, halvvägs där kollade jag på klockan i bilen och det slog mig att den var tio i tio. Alltså 9.50. Jag skulle börja jobba kl.11.25 och kollade klockan på mobilen, den visade 9.46. Då ringde jag till jobbet och kollade hur mycket klockan var där och den var också 9.50. Jahaja. Alltså hade jag lämnat B en timme för tidigt och sen börjat åka mot jobbet, ingen på dagis tyckte att det nåt konstigt med det och inte jag heller. Jag vände, åkte hem och hämtade mina presentkort och födelsedagspengar för nu var det shopping på agendan! Wiii! (Ringde såklart dagis och frågade om det var ok för dom att B kom för tidigt, men det spelade ändå ingen roll för dom. H hämtade honom tidigare på em sen också så antalet timmar blev ändå mindre än det skulle varit).

Jag vet inte riktigt hur jag kunde missa hur mycket (eller snarare) lite klockan var. Menmen, det är skönare att det var åt det hållet än att jag kom en timme försent till jobbet. Det har gått bra att jobba idag, det var lite utbildning mellan kl.13.30-15.30, skönt att få göra nånting annat ett tag.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: annika

jo, de e mysigt me en bulle i ugnen.. även om de inte syns nåt o heller inte känns nåt nu när illamåendet lagt sig. jag undrar så smått va i h*lvete jag gett mig in på, hur ska jag klara av en bebis med en monsterunge i sin värsta trotsålder? de e bara hoppas de lägger sig till juni, för i mitten av juni är jag beräknad.

2007-12-08 @ 10:30:00
Postat av: Amanda

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback