Äntligen..

lite tillgång till datorn. Henke sitter på "PimpLand" hela tiden, känns det som. Just nu sitter han i fängelse och eftersom han inte kan göra nånting så är han nere och plockar undan alla grejer som ligger och dräller. Jag har redan plockat undan massor av mina och Binnings grejer.. Sen ska jag dammsuga och Henke ska diska, vi håller på med tvätten också. Allt måste bli rent och fint för imorgon kommer min syster Camilla och mamma ner hit och hälsar på. Det ska bli sååå kul!

Andra planer för dagen är att åka till stallet och förhoppningsvis ta en ridtur tillsammans med Nina och Jade, vi har bara ridit tillsammans 2 ggr tidigare trots att Carmensita ju faktiskt stått där sen i september.

Igår var det kul på Rockabilly-festen, vi åkte hem tidigt vid kl. 00 ungefär eftersom vi skulle hämta Binning hos Eva och Lasse på vägen hem.

I läsväg går det framåt också, jag är på 4:e boken nu och tydligen finns det sex böcker i serien. Hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback