Chokladbrön

Idag har jag varit såå huslig att ni knappt kan tänka er. Jag har diskat en hel del (det var ett enormt berg med disk), tvättat en maskin tvätt och kommit ihåg att stoppa in den blöta tvätten i torktumlaren efteråt. Allt detta och lite till: jag har bakat chokladbröd också. Mums. Fast nu när jag tänkte äta en hel hög så blev jag illamående-mätt. Trist. Chokladbröd är mina favoritkakor.. Bara så att alla vet.

Och på tal om saker alla borde veta så hälsar fröken Pastej att kycklingpastej finns på tub nu, vilket kan vara bra att veta till nästa gång man vill bjuda in en halvvegetarian till sin smörgåstårtebjudning.

Det var skoj att rida ut också, vi red en sväng som bara tog en halvtimme idag. Mycket trav, det gillar vi. Carmensita gick väldigt fint och avslappnat faktiskt. Imorgon är det på det igen bara.

Idag har jag pratat med mormor också, det var trevligt (och om du undrar hur det gick med papprena så gick det bra. Henke hade "lånat" blocket som de låg i, jag hittade alltihopa uppe vid datorn precis efter att vi hade lagt på).

Nu är jag trött och har början på lite otrevlig huvudvärk känner jag. Det kan bero på sömnbrist eftersom Binning vaknade kl.2, 4 och 6 inatt/ imorse. Usch.

Kommentarer
Postat av: lotta

chokladBRÖD som KAKOR?
haha. det lät mystiskt =0P

Postat av: Fia

Jag har med städat! Som en tok typ. Dammat hela sovrummet och flyttat sängen och dammsugit under, mycket damm alltså. Och sen dammsugit resten av lägenheten, diskat två gånger och tvättat 6 tvättar. Rent hemma nu iaf :P Och jag är helt jävla slut. Snark!

2007-02-21 @ 22:58:23
URL: http://www.fiaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback