Del II

"Slända i Bärnsten" av Diana Gabaldon har precis påbörjats. Tyvärr läste jag på baksidan och fick ont i magen innan, men sen tänkte jag att det är faktiskt en lång serie och det är klart att allt kommer sluta bra. Hoppas jag, annars vill jag inte läsa.. Eller?!

Idag har jag varit på Kamratförbundsmöte i Norsholm, sen till Eva och Lasse (Hela familjen åkte dit på morgonen så Henke kunde meka). Jag har ridit också, det gick rätt så bra måste jag säga. Skönt att det går åt rätt håll. Jag har minskat kraven på mig själv ang. ridningen nu, om jag kommer ut 20 min per dag är det bra och sen får vi se hur det går. Den här veckan har jag ridit alla dagar utom en hittills och det känns bra.

Nu ska vi kolla på Melodifestivalen (Henke vill se det), jag ska väl sitta i soffan och läsa min bok. Förhoppningsvis somnar lilla plutten snart, för han är jättetrött (och det är jag med).

Imorgon ska jag följa med Cissi och träna med Amaretto, hennes superduktiga 4-års shettishingst. Det är körning imorgon, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback