Jobbstatus

Lite uppdatering kanske, för er som vill veta. Jag har blivit erbjuden fast tjänst 20h/ vecka på IKEA, då svarade jag att jag vill ha 5 kr mer i timmen i lön. Det förtjänar jag! På tisdag ska Nicky prata med personalavdelningen, vi får se hur det går.

Imorgon ska jag till Hemtex på intervju, även det jobbet är halvtid 20h/ vecka alltså. Det ska bli roligt och spännande att gå på intervju där, håll tummarna för mig!

Jag har jobbat hela helgen (fre-sön) därav den låga aktiviteten på bloggen, förhoppningsvis blir det ändring på det nu!

Jag måste säga att i torsdags var Binning och jag till Solla och hälsade på, hon har fått dvärgangorakillingar!! Bocken är angoraget och mamman (vad heter mamma get?) är afrikansk dvärgget. Dom är sååå söta och sen har hon två kullar med kaninungar också. Såklart supersöta. Utöver dessa har hon ett litet lamm och två renrasiga angorakillingar, dom är en månad ungefär. Vi ska dit igen på onsdag och då kommer förhoppningsvis Lovisa, Alex, Max, Obelix och Eva och Lasse med också. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: annika

hej! va kul att det går bra på jobbfronten, grattis! kram

2007-02-18 @ 20:45:14
Postat av: Fia

Hej! Nu är det snart bokreadags ju! :D jag och pierre har redan förbeställt på 20 böcker på adlibris för 1000 kr. Hjälp! Vi kommer läsa ihjäl oss :D Ska du handla nåt? Kram

Postat av: Syster - Sarah

tjena! kul att du har fått lite flyt på jobbet, hoppas att nästa intervju går lika bra! jag funderar på å åka till er nu på fredag? o försöka lämna in ansökan och allt?

2007-02-19 @ 16:43:16
Postat av: Mamma

Grattis gumman till jobbet!! Om du får jobbet på Hemtex oxå, hur ska du jobba dina tider? Vi syns på måndag!

2007-02-19 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback