Mamma o Camilla

Nu åker strax mamma och Camilla hem igen, de kom ju i måndags kl.12.30 ungefär. Då var vi på IKEA och Ikanohuset, på kvällen var vi hemma och slappade.
tisdagen var vi också hemma i Björkelund, vi gick en promenad och på eftermiddagen var jag i stallet och red ut med Linda och Manilla. När jag kom hem från stallet hade mamma och Camilla gjort revbenssojäll och potatisgratäng, mums! På kvällen blev det snask framför "House".
Idag var vi först till IKEA, mamma sprang in och köpte ett par grejer. Camilla började med att handla utekläder till Binning på PoP och sen åt vi pastabuffé på Linds. Jag fick en fin svart klänning på Indiska av mamma, den ska jag ha på lördag på Kamratförvbundsfesten. Vi kollade i lite andra affärer också, Camilla köpte en svart skjortklänning på HM och mamma köpte en skjorta till Binning i födelsedagspresent. Nu hoppas jag att de sitter på tåget för det skulle gå kl.18.. Det har varit jättekul att ha dem här och det vore kul med lite mer besök. Förhoppningsvis kommer Sarah från Mora i helgen.

Just nu är Binning och jag uppe hos Eva och Lasse, Henke ska åka till Gunnar en sväng men vi stannar nog här ett tag till tror jag.

Tack för alla kommentarer ni skriver!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tur du inte var där när bombhotet kom! Nån tokskalle som ringt och sagt typ "Nu spränger jag allt för jag är så trött på alla som bara handlar och handlar hela tiden" Lite småroligt uttalande tycker jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback