bredband = livsfarligt..

.. för ekonomin. Jag beställer glatt massa roliga grejer (böcker och t-shirttryck) från internet, sen undrar jag varför jag har fått så många mail. Det är alla bekräftelser.. Hjälp! Det är bara att hålla tummarna för en fet lön den här månaden också, även om det är tveksamt. Jag får kompletera med lite mammadagar..

På måndag ska Henke kolla på två bilar och tanken är att vi ska köpa en av dom. Vi får se hur det utvecklar sig, jag håller er uppdaterade..

Idag har jag varit och jobbat, samma visa igen imorgon. Idag var det en idiotkund som tyckte att jag skulle bete mig som hans slav bara för att "han var kunden". Jag blir så ställd när det kommer såna idioter, jag kan aldrig ge svar på tal. Tänk om
Lasse hade varit där och kunnat hjälpa mig, han är jätteduktig på sånt!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha! :D ta det försiktigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback