jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv (tror jag)

Igår kväll kom vi äntligen i säng i tid, vilket var första gången iår (hehe). Jag somnade vid kl.23 ungefär, jag hade jättesvårt att somna. Binning är hostig och vid kl. 2 vaknade han och efter det somnade vi inte om igen. Slumrade lite i bästa fall, en kvart åt gången. Hmm. Inte kul. Jag ska jobba fram t.o.m. måndag nu och behöver verkligen sova lite, så nu är planen att vi ska vara vakna nästan hela dagen (vi gick upp ur sängen vid kl.5) för att somna lättare ikväll. Förhoppningsvis vid kl. 20 ungefär. Jag längtar tills dess: men först blir det jobb några timmar.

Nu är vi hos Eva och Lasse, Henke lämnade oss här imorse (6.25) så han kunde ta den nybesiktade 240:n till jobbet.

Annars jobbar jag mest hela tiden faktiskt, på måndag tänkte jag börja rida igen, då har Carmensita vilat i ca 2 veckor. Jag var och köpte broddar på Hööks igår, nu är vi snart broddade och klara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! god fortsättning. de e aldrig kul när man inte får sova som man bör. hoppas de blir bättre. hur gick de me bilen, 745:an, sen? blev de bara skrot av den eller? kram

2007-01-05 @ 09:27:21
Postat av: annika

upps, glömde avsändare på förra.... de alltså jag!

Postat av: David Eriksson

Hehe! Det är aldrig kul att inte få sova ut riktigt ordentligt! Synd att inte Binning somnade!

2007-01-06 @ 18:25:48
URL: http://davvee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback