julen är utstädad

och jag har uppdaterat hela två gånger idag, scrolla ner för att läsa om mitt spännande liv!

Det blir mindre mysigt nu när julgranen står på altanen istället för i det trista hörnet i vardagsrummet. Jag måste köpa en jättestor växt från IKEA så fort jag har råd (= aldrig). Menmen. Båda jag och Henke är för övrigt extremt sugna på att fixa klart alla smågrejer som det aldrig blir av att man gör. Problemet är att vi har 300 kronor kvar den här månaden. Och jag har fortfarande inte betalt min fackavgift för december.. Jaja.

Idag har jag duschat nästan alla våra växter. Dom tyckte det var såååå skönt.

Nu ska jag gå ner och mysa lite med Binning som är supergnällig. Han spydde skitmycket förut, han fick nån obehaglig rethosta som han inte blev av med, konstigt.

Kommentarer
Postat av: Syster- Sarah

Jodå, skolan är väl som vanligt. jag känner mig toppennöjd för allt jag har hunnit med på lovet, men de enda jag inte har hunnit med är å vila upp mig känns de som. jag ska för övrigt köra min andra lektion redan imorron ;) o på måndag börjar teorikursen. Så nu är det full fart o ska försöka ta tag i promenaderna oxå, men men :P o jag fick för övrigt behålla jobbet om du inte har hört det? :) puss o kram!

2007-01-09 @ 22:03:09
Postat av: annika

aha, du är kompis med henne? jag kommer ihåg henne särskilt, för jag va gravid samtidigt som hon och vi tankar alltid leasingbilarna (jobbets) där. och så såg jag henne på cloettacenter när de va tävlingar där.

2007-01-10 @ 19:09:32
Postat av: Fia

Mähh! Tänk så det kan bli. Vart jobbar du på Ikea då? Trivs? Jag pluggar på och blir smartare(?) mer påläst iaf :P Har precis plågat mej igenom ett yogapass. Helt stel och klen så nu blir det hårdträning. Snart deckardags på tv :) Hur mår Binning? Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback