rullar!

Jag rullar fram, har inte gått ner nånting sen förlossningen. Idag har jag gjort ett nytt försök att börja mitt nya lite bättre liv dock. Jag har gått fram och tillbaka till stallet, alltid en start. Men jag skulle ridit nu ikväll också, men jag hoppar över det. Det blåser halv storm här och att ge sig ut i mörkret på världens stirrigaste häst känns som överkurs just nu.

Annat som rullar fram är tiden, det går hur fort som helst och jag hinner aldrig uppdatera bloggen (känns det som). Jag har precis min första lediga dag på evigheter, jag har jobbat 7 dagar i sträck från förra tisdagen tom igår. Det har gått rätt så bra förutom att jag var rätt trött igår..


Binning kan hur mycket grejer som helst. Nu ställer han sig upp mot allting och försöker gå med eller utefter grejerna. Han ramlar och slår sig ungefär 10 gånger per dag också förstås. Det var nånting mer jag tänkte skriva om, men det har jag redan glömt bort.

Imorgon får vi bredband, hurra! Det blir det långsammaste men ändå: bredband..


Kommentarer
Postat av: annika

är det den unga tjejen som jobbade på statoil på åtvidabergsvägen som blir binnings dagmamma? de va reportage om henne i corren för inte så länge sen, att hon skulle bli dagmamma o hade alla möjliga sorters djur på landet. så vill jag oxå att nora ska ha det............. :-(

Postat av: Syster- Sarah

Hehe jag minns dem första härligaste dagarna med bredbandet ;) i februari tar jag tåget neröver och hälsar på er igen o ser hur mycket Binning har växt? ;) nu har jag uppdaterat min blogg :) enjoy och hade bra!

2007-01-09 @ 19:27:23
Postat av: Camilla

Hurra bredband!! Då ökar chansen att du skriver lite mer ialf :) Jag ser positivt på detta! :)Själv sliter jag lite också, heldag igår och idag. Imorgon blir det kanske 6 h´s kneg! Hoppas hon är mer sjuk bara.. need money!
Var det jobb i helgen igen för din del?
Gud vad Binning kan! Han är för go!
GHade kalas, kram kram från syster/moster ;)

2007-01-09 @ 19:27:37
Postat av: Anonym

nähäpp sarah, gör du icke! Jag ska åka då :D

2007-01-09 @ 19:28:08
Postat av: Fia

Tjo! Hur är det med allt och dej själv? Bredband låter smarigt :D Hästen då? Varit nåt på vreta och hälsat på? Haft bra jul och nyår? God fortsättning! :D Kram

2007-01-09 @ 22:57:16
URL: http://www.fiaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback