Bromsarnas tid är nu

Båda igår kväll och imorse när jag red var det jättemycket flugor och bromsar. Usch! Jag glömmer alltid bort dom under vintern, det blir en lika obehaglig överraskning varje sommar. Iår tycker jag iochförsig att dom tagit god tid på sig innan de dök upp.

Igår kväll red jag en sväng och det gjorde jag imorse också, båda gångerna gick lika bra. Carmensita var helt underbart fin, finast idag faktiskt. Riktigt avspänd och lösgjord kändes hos. Kul! Idag har jag varit med Nina, Hanse och Minou till Lotti för Nina har sålt Picasso dit. Kul att se hur Lotti hade det med stall och allt eftersom jag hört så mycket om henne. På onsdag ska Nina och jag åka dit och löshoppa Carmensita, hon kommer bli glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback