En 10 av 10 möjliga på typisktskalan!

Jag bestämde mig för att jag skulle rycka upp mig och måla lite, trots allt. Men då kan jag inte hitta stämjärnet. Nu undrar ni kanske vad jag ska använda stämjärnet till, jag måste ha det för att öppna färgburken. Jag har försökt med skruvmejslar och en kniv i typ 10 minuter jag och får ändå inte upp locket på burken. Suck. Nu blir det soffan med Harry Potter-läsning istället.

För övrigt har Binning och jag varit ute på promenad på förmiddagen, vi var ute i en timme och kom ungefär 200 meter bort. Om det ens var så långt, det tar en stund när Binning ska gå eftersom han vill kolla på allting.

Kommentarer
Postat av: annika

de känner jag igen! =)

2007-07-23 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback