Hur ska det gå för Harry Potter?

Just nu läser jag "Harry Potter och fången från Azkaban", alltså den tredje boken. Jag ska läsa om alla på svenska innan jag läser den sista boken på engelska. Det tar hundra år innan den sista kommer ut på svenska och jag är lite orolig att jag ska hinna läsa nånting avslöjande nånstans, eller att Henke, som håller på med den sista delen just nu, ska råka försäga sig.

Idag kom senaste HM- katalogen också, jag har bläddrat igenom den och det fanns en del fint. Fast jag vill gärna känna och prova kläder innan jag köper nånting. Det fanns mycket fina saker till Binning däri, vi ska nog beställa ett extra regnställ till honom, för han måste ha ett som ligger på dagis jämt.

Kommentarer
Postat av: Tory

åh, den tredje boken är helt klrt den bästa :)

Postat av: annika

21 november komr den. jag väntar på den, är skitdålig på engelska......

2007-07-27 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback