Partaj

Igår var vi ute på lite fest... Först var det lite förfest hemma hos pappa innan vi åkte över till Fredrik och Jenny. Därifrån åkte vi traktor och vagn runt halva Hedemora och sen till Säter där Boppers skulle spela. Det var roligt och spriten flödade. Ida, adda mig på msn: [email protected] Vi kom hem vid kl.3 och då var vi genomblöta för det kom tydligen 2 cm regn på oss under hemfärden. Tur att vi hade en tjock fleecefilt att gömma oss under...

Framöver ska vi åka till McDonald´s och köa med alla andra innan vi hämtar Binning som är hos min farmor. Första natten han sovit borta och allt hade gått bra sa hon när vi pratade på telefon nyss. Skönt!

Jag antar att det blir hemfärd framåt kvällen, om inte Henke vill köra nu förstås.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kunde väl talat om att du skulle dit...ja va ju nästan där..men jag satt i en annan traktor..hade ni skojs..

2007-06-24 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback