aaa huvudvärk

och jag som trodde att jag skulle få sova nu men så kommer Henke upp och berättar att det är Rocky och Drago på tv nu. Det vill jag ju se!

Fel låt vann, jag tycker att Måns borde vunnit även om jag tycker att Sonjas låt var finast. Jag tror att Måns hade haft stor chans att vinna ESC sen.

Idag har jag ridit ut med Linda och Manilla, det var roligt och fartfullt. Vi galopperade på banvallen, det har blivit mycket galopp de senaste dagarna så imorgon blir det nog en skrittsväng tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo.. men Måns låt är ju såååå tjatig.. den sliter ju hål i huvudet på en nu redan :P Usch. huvudvärk är aldrig trevligt.. Jag brukar bota det med panodil :D O sömn. Sökt några andra jobb förresten? Pussa

Postat av: Fia

Måns var ju hemsk! *spygrimas* Sluskbulle typ :P VÅREN ÄR UNDERBAR!

2007-03-12 @ 19:30:52
URL: http://www.fiaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback