Aha

Nu läser jag den sjätte boken i serien, den heter "Snö och Aska" och är på ungefär 1200 sidor. Jippie! Skönt att läsa en bok/ serie som inte tar slut på en gång. Men ändå, det här är sista boken. För tillfället. Jag hoppas att det kommer fler i samma serie men än vet jag inte hur den här boken slutar. Det kanske inte går att göra fler böcker..?

Jag tror hela tiden att jag är nästan frisk, på morgonen mår jag toppen och sen går det utför hela dagen. Det är så konstigt, annars brukar alltid morgonen vara den sämsta tiden på dygnet för mig. Jag skulle egentligen jobbat i helgen men jag har sjukanmält mig. Jag måste bli helt frisk i halsen innan jag ska stå och säga hej och tack en hel (löne)helg.

Nu måste jag tydligen byta Binnings blöja. Jag hatar att vara ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har hört att man helst ska skippa Lisa Nilsson helt o hållet.. och jag gråter inte floder för det.. FUnderar på att sjunga ngn Celine Dion-låt.. har inte riktigt bestämt mej för vilken.. kanske bättre o ta en upptempolåt? :P Tanja har nästan lovat att följa med så jag får förlita mig på henne :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback