Binning, den hysteriska.

Binning sitter i mitt knä o gallskriker just nu. Vi kan inte vara på nedervåningen särskilt länge för nu klättrar han över sina leksaksbackar som står framför trappen. Om vi är här uppe klättrar han över/ igenom kartongen som står för dörröppningen.

Förut satt jag och läste i vardagsrummet när det helt plötsligt brakade till rejält. Det var ingen fara alltså, Binning hade förstås klättrat upp till övervåningen och sen hade han slängt ner ett spel för trappen och den hade rivit med sig ena kattmatskålen och vattenskålen förstås.

Jag vill aldrig mer vara sjuk och ha hand om Binning samtidigt, det spelar ingen roll hur frisk jag känner mig när jag vaknar för nu är det bara för jävligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback