jobbe..

just nu är det mycket jobb. Men tyvärr är det mest dagtider och korta såna, idag jobbar jag 12-16.55 och på den tiden hinner jag med både lunch- och fikarast.. Hmm. Det blir inte särskilt mycket pengar.

Igår när jag skulle åka hem fick jag egentligen inte ens gå till min bil för det var bombhot mot Burger King och polisen stod och vaktade utanför på gatan. Allvarligt talat, folk borde skärpa till sig och sluta bombhota. Är man mot all masskonsumtion så är det väl bara att spränga det man vill spränga på natten när det inte är en kotte där.

Nu ska jag in på försäkringskassans hemsida och anmäla lite föräldraledighet tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Va?! Igen, de är ju hopplösa. Vad sa han nu i telefon "Jag är så trött på alla som äter hamburgare!" ?? :P

Postat av: annika

hm, en dag smäller de på riktigt. usch va otäckt. hoppas allt e bra med er.

2007-03-09 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback