Slut

Läs inte på engelska utan på svenska alltså.. Slut, trött, färdig. Jag har skalat lite potatis och sen åt vi, nu har jag precis hållit på och skrivit adresser på 3 brev. Ibland är det illa, jag kan tänka mig att jag har feber igen faktiskt för det är inget jag borde bli helt genomsvettig av att göra. Jag har sjukanmält mig imorgon igen och sen får vi väl se hur det blir med helgen.

Carmensita går ute dygnet runt nu, med täcke på nätterna. Det är prima eftersom jag verkligen inte kan rida just nu.


Kommentarer
Postat av: lotta

haha, jag fattade inte den första meningen först. usch, vad dålig jag är =0P men jag läste den ju på svenska direkt, så det var ju åt rätt håll =0)

nu står glass-sorterna på samma inlägg =0)

Postat av: Anonym

Hmm bor du i spanien eller..mina hästar har fortfarande täcke på dagarna...ute på nätterna är dom inte ens påm sommaren =)

2007-03-29 @ 20:03:15
Postat av: sandra lindell

Hmm bor du i spanien eller..mina hästar har fortfarande täcke på dagarna...ute på nätterna är dom inte ens påm sommaren =)

2007-03-29 @ 20:04:02
Postat av: annika

ok, jag blev lite inspirerad där med dygnet runt utevistelse angående hästarna. likadant med mitt åbäke till häst, jag hinner ALDRIG rida. så de e inte för tidigt o släppa ut på nätterna då? med täc

2007-03-29 @ 20:37:22
Postat av: annika

ok, jag blev lite inspirerad där med dygnet runt utevistelse angående hästarna. likadant med mitt åbäke till häst, jag hinner ALDRIG rida. så de e inte för tidigt o släppa ut på nätterna då? med täc

2007-03-29 @ 20:37:22
Postat av: Johanna

Hoppas du hinner bli frisk tills helgen och jobbar på lördag. För jag och mamma tänkte ta en sväng till IKANO för lite förfriskning i garderoben :) Hör av dig om du jobbar, skulle vara trevligt att hinna säga hej iaf :) Kram

2007-03-29 @ 20:57:10
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback